Lubartowianie ocenili marki własne Lidla

lidl
lidl
Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on TumblrShare on LinkedIn

Sprytnie i tanio kupować marki Lidla – o tym od kilku tygodni próbuje przekonać Dorota Wellman, zachwalając w telewizji, w gazetkach handlowych i na billboardach marki własne Lidla . W kampanii pojawia się stwierdzenie że dany produkt (serki, kabanosy, kawa, soki), większość Polaków uznała ich smak za tak samo dobry lub lepszy, niż soku nr 1 na rynku. W grupie testowej był Lubartów.

Pomysł opiera się na badaniu przeprowadzonym przez GFK Polonia, tzw. “blind test”. Na czym on polega? Ślepy test produktu (tzw. blind test): respondenci nie znali marek ani producentów produktów, które testowali. Każdy respondent oceniał dwa produkty z badanej kategorii – produkt marki własnej Lidl i produkt marki wiodącej na rynku. Liderzy rynkowi – marki o największych udziałach wartościowych (analiza nie uwzględniała marek własnych) w danej kategorii w ciągu ostatniego roku – zostali wyłonieni w oparciu o dane pochodzące z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Każdy respondent brał udział tylko w teście jednej kategorii, warunkiem było aby był jej użytkownikiem.

Osoby testujące nie wiedziały, co testują. I tu docieramy do Lubartowa bo badanie przeprowadzone zostało na grupie 170 osób w lipcu i sierpniu tego roku, w 6 miastach: Warszawa, Katowice, Olsztyn, Gorzów Wielkopolski, Tczew i właśnie Lubartów.


OC AC Lubartów


Comments are closed.