Przykład reklamy: rectangle 300×250

Graficzny element reklamowy, umieszczony w prawej kolumnie serwisu.

  • Wymiary: 300×250 pikseli
  • Objętość pliku reklamowego: do 40 Kb
  • Format pliku: JPEG, GIF, PNG, SWF

Plik .swf lub grafikę jpg/gif/png dostarcza Klient. Istnieje możliwość zamówienia takich materiałów u naszego grafika.

Uwagi techniczne:

  • Kreacja flash powinna zawierać wartwę „klikalną” (button), na której zdefiniowana jest akcja:
    on(release){
        getURL("http://adres.docelowy.pl", "_blank");
    }
  • Dźwięk w kreacjach flashowych może zostać włączony wyłącznie po akcji użytkownika (klik).
  • Niedozwolone jest użycie mechanizmów śledzących zachowania użytkownika (kreacja nie może zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie).
  • Kreacje powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 7.0 lub nowszej.
  • Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).
  • Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.
  • Reklama nie może obciążać procesora standardowego komputera w więcej niż 20%. Za standardowy przyjmuje się komputer z procesorem Intel Core 2 Duo 2 GHz z zainstalowanym Flash Player w wersji 8.
  • Kreacje powinny być dostarczone minimum na 2 dni robocze przed emisją.

 

Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on TumblrShare on LinkedIn